Eerste week - Reisverslag uit Coleraine, Australië van Marissa Jong - WaarBenJij.nu Eerste week - Reisverslag uit Coleraine, Australië van Marissa Jong - WaarBenJij.nu

Eerste week

Door: Marissa

Blijf op de hoogte en volg Marissa

05 Februari 2013 | Australië, Coleraine

Hallo lieve allemaal,

Ondanks dat ik hier eerst niet eens aan wilde beginnen lijkt het me toch wel leuk om op deze manier te laten weten wat ik allemaal doe hier in Australië!
Mijn eerste week hier was toch wel heel erg wennen. Ik heb een goede vlucht gehad en in Melbourne werd ik opgehaald door tante Annie. Waar ik nu ook verblijf!
Het plaatsje is heel mooi, maar ook heel rustig, daar moet ik toch wel echt aan wennen! De komende drie weken is de kleindochter van tante Annie hier ook en zij is 23, dus dat is wel leuk!
Australië is natuurlijk het land van de kangaroes en het was op de heenwg meteen al raak, alleen lag deze wel dood langs de weg..
Maar een paar dagen later heb ik dan ook in Coleraine walibi's gezien! Afgelopen zaterdag zijn we met z'n drieën naar Mount Eccles geweest en dat is een vulkaan geweest. Nu leven daar koala's en die heb ik dus ook al gezien! Toch wel gek hoor, je hoort er altijd over, maar nu is het gewoon echt!
Het weer is nu ook warm en ik ben deze week begonnen met mijn stage. Dat is toch wel fijn, want het brengt een beetje meer ritme met 'zich mee.

Verder ben ik heel lbij met de mailtjes die ik krijg en de berichtjes op facebook! Het internet hier in Australië is alleen niet zo snel als wat wij in Nederland hebben. Mijn mail werkt ook niet helemaal, maar daar ben ik mee bezig! Ik zal jullie dus wel terug mailen, maar dat duurt nog even!:)
Ik waardeer het echt dat er aan me gedacht wordt in Nederland!

Voor nu stop ik weer even, maar ik zal aan het eind van de week ook wat foto's plaatsen over hoe het hier is en wat ik zoal gezien heb!:)

Veel liefs.

  • 05 Februari 2013 - 07:28

    Mama:

    Hai lieverd,

    Leuk om je verslag te lezen.

    xxxx van thuis

  • 05 Februari 2013 - 09:33

    Opa En Omi Tas:


    Hoi Marissa

    Wat leuk om een berichtje te ontvangen. We hebben er van genoten.
    Kijken uit naar de volgende

    Groeten Omi en Opa

  • 05 Februari 2013 - 11:20

    Douwe:

    Hey Maris,

    Door het skypen weet ik natuurlijk al heel veel, maar super dat je een account hebt aangemaakt! Weltruste!

  • 05 Februari 2013 - 12:05

    Lies:

    Dag lieverd!

    Spannend allemaal man... Wel echt super tof, en heel erg stoer van je! Kijk er naar uit meer van je te lezen hier :)
    Ik denk aan je, dikke kus!

    Je vriendinnetje Lies

  • 05 Februari 2013 - 12:47

    José:

    Leuk om te lezen :)!
    En ben heeeeel benieuwd naar de foto's!

    Succes met stage! xxx

  • 05 Februari 2013 - 21:36

    Opa En Oma De Jong:

    Lieve Marissa

    Wat leuk dat wij ,van jouw belevenissen , uit Australie ,hoorden .
    De hartelijke groeten ,voor Tante Annie ,Marijke en jouw zelf natuurlijk
    Dat jullie het maar prettig mogen hebben met elkaar .

    groetjes Opa en Oma

  • 07 Februari 2013 - 10:35

    Esmee:

    Heeel leuk om je berichtje te lezen!! Heel veel succes met je stage!

    Veel liefs!

  • 07 Februari 2013 - 19:23

    :

    Hey Lekkerding! Wat een leuk verhaal! Je kijkt vast je ogen uit daar!!!
    Je moet me maar eens een keer meenemen daarheen!! ;)
    Binnenkort hoop ik even met je te kunnen skypen,
    dan kunnen we nog veel meer leuke avontuurtjes uitwisselen!!
    Heel veel plzier daar en zet 'm op.. Let them a pooopie rauken!!!

    Dikke kus

  • 08 Februari 2013 - 22:39

    Lian Van Tilburg:

    Ha Marissa,
    Wat leuk om je reisbelevenissen te lezen.
    Ga er heerlijk van genieten meid, want deze mooie reis pakt niemand jou meer af.
    veel succes met je stage.
    groetjes van Lian

  • 17 Februari 2013 - 13:31

    Marco De Jong:

    Marissa,

    Erg leuk om te lezen dat het goed met je gaat en dat we op deze manier mee kunnen leven.
    Ik hoop dat het allemaal goed verloopt en dat je een prachtige tijd gaat beleven.

    Groetjes en liefs uit Eindhoven

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Coleraine

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 April 2013

See ya Australiaaaaa

22 Maart 2013

The Great Ocean Road

14 Maart 2013

Family weekend!

07 Maart 2013

IEKS

01 Maart 2013

Wood, wine and roses
Marissa

Op deze pagina kan ik af en toe mijn verhaal kwijt, zodat jullie in Nederland ook allemaal weten wat ik mee maak hier 'down under'!

Actief sinds 31 Jan. 2013
Verslag gelezen: 473
Totaal aantal bezoekers 13212

Voorgaande reizen:

31 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: